זן החודש - סורי
להזמנה זן החודש 

מועדון הלקוחות
הצטרפו עכשיו

הירשם למועדון הלקוחות

הירשם למועדון הלקוחות

יומולדת

הזן שלי | סמן הכל







captcha

למה כדאי ונכון להוסיף שקדים לתפריט שלנו

רבות דובר ומדובר על יתרונות השקד, הבאנו לכם כאן סיכום קצר המפרט  למה כדאי ונכון להוסיף שקדים לתפריט שלנו:
 

  • השקד הוא בין המזונות הטבעיים, העשירים ביותר בסיבים תזונתיים עד פי 2 מאגוזים אחרים.
  • השקד עשיר בחלבון, עם רמות גבוהות של חומצות אמינו ארגינין.
  • השקדים עתירי ויטמינים ונוגדי חמצון. השקד מכיל רמה גבוהה מאוד של ויטמין E, (חופן שקדים מספק כמחצית הכמות המומלצת ליום).
  • בשקדים מתקיים איזון של מינרלים- אחוזים גבוהים של סידן, אשלגן ומגנזיום לצד רמות נמוכות ביותר של נתרן.
  • השקדים מכילים רמות גבוהות של פיטוסטרולים .
  • חומצת השומן המובילה בשקדים היא חד בלתי רוויה לצד רמה קלורית ואחוזי שומן רווי נמוכים בהשוואה לאגוזים אחרים.



     
  • מחקרים הוכיחו שאכילה יומית של שקדים ואגוזים מסייעת להפחית בכחצי את הסיכון ללקות במחלות לב וכלי דם.
  • הפחתת גורמי סיכון למחלות לב – מחקרים קליניים מראים הפחתה של כ-10% ברמות ה-LDL ("כולסטרול רע") ושיפור ביחס :HDLטריגליצרידים, תוך שמירה על רמות ה-HDL ("כולסטרול טוב").
  • שילוב שקדים בתפריט הרזיה סייע לתחושת השובע תוך ירידה במשקל, שיפור בהיקף מותניים וירידה באחוזי שומן.
  • תזונה ים תיכונית המשלבת שקדים או אגוזים נמצאה במחקרים  יעילה יותר מדיאטה דלת שומן בהפחתת גורמי סיכון – כולסטרול, טריגליצרידים ויתר לחץ דם תוך שמירה על המשקל.

 

אז אחרי כל זה, לא תוסיפו שקד?
מוגש כמזון למחשבה. שקד קיבוץ מגל